03A.01 PRISER OG PRAKTISKE INFORMATIONER VED UDLEJNING AF ØSVN-HALLENS FACILITETER

 

Ved ønske om leje af ØSVN-Hallens faciliteter skal henvendelse ske via "forespørgsel", som ligger på hjemmesiden under UDLEJNING.

En lejeaftale er først gyldig, når den er returneret til ØSVN-Hallen, underskrevet af begge parter og lejebeløbet er indbetalt i henhold til betalingsbetingelserne.
Bestyrelsen for ØSVN-Hallen forbeholder sig ret til at afvise lejemål som ikke er forenelige med rammerne, hensigten, risikoen og/eller lokal forankring. Der er elektronisk nøglesystem og en nøglebrik kan konfigureres og udleveres, hvis det er nødvendigt.
Arrangementet skal foregå fra og til det anførte klokketidspunkt og det kan ikke påregnes at forberedelser som borddækning og pyntning kan foregå udenfor dette tidsrum, ligesom aflevering skal ske forud for afslutningstidspunktet.

Lokalerne kan lejes til gældende lejepriser, hvis de er ledige. Der er mulighed for følgende udlejninger: fødselsdage, receptioner, mindesammenkomster, barnedåb, børnefødselsdage, kurser, møder, generalforsamlinger, firmaarrangementer. Festen skal slutte senest kl. 02.00.  Vi kan ikke tilbyde ungdomsfester af hensyn til vores naboer og vores inventar mv.

Cafe-området og mødelokalet kan stilles til rådighed uden lejepris for lokale foreninger af almen interesse og med vedtægtsbestemt åben adgang for alle lokale borgere. Drikkevarer forventes indkøbt hos cafeen, ligesom eventuelt ekstraordinære omkostninger til energi, affald eller andet skal betales.

LEJEPRISER (gældende for ikke-kommercielle arrangementer)

Oversigt over udlejningspriser

Udlejning af:

Foreninger, private og virksomheder ØSVN Hallens husstandsmedlemmer
 

Hal, (min. 3 timer)

 

350,00 pr. time

 

100,00 pr. time

Café-området 1.750,00 pr arrangement 1.250,00 pr arrangement

 

Café-området incl. Hal 2.250,00 pr arrangement 1.750,00 pr arrangement

 

Mødelokale 100,00 pr. time 50,00 pr. time.

PRAKTISKE OPLYSNINGER

VARME: Temperatur i lokalerne er centralt styret, men kan reguleres i et vist omfang på den enkelte radiator. Huske venligst at tilbagestille hvis ændring.

BELYSNING: Lyset styres af de fleste steder af bevægelsesfølere. Regulering af lyset i cafeområdet kan ske på kontakt på væggen imod kontoret

EL: Sikringer sidder i el skabet i fyrrummet ved baggangen

VENTILATION: I cafeområdet kan udsugning tændes på kontakter (under ændring)

OPVASKEMASKINE: Brugsanvisning mm er placeret ved maskinen

KOMFUR: Gaskomfur – OBS gasbeholder skal åbnes og lukkes

OVNE: Almindelig og konventionsovn til rådighed

WIFI: Se WIFI navn og kode på opslag i hal og cafe område

MEDBRING SELV

Duge, servietter, viskestykker, håndklæder, karklude, køkkenruller, affaldssække, rengøringsmidler, emballage til madrester, godt humør.

INVENTAR

Vi har ca. 85 stole til rådighed og 10 stk. 4-personersborde, 5 stk. 6-personersborde, 1 stk. 4-mandskvadratbord og 3 stk. halvrunde ende borde. Sofagruppe med 6-8 pladser
TV-stand med 50´ TV, skærmlærred med stativ, (lydanlæg til afspilning af musik – under ændring)

 

KØKKENINVENTAR

Opvaskemaskine
Køleskab
Køleskab til drikkevarer
Fryser
Komfurer, gas og el
Konventionsovn
konventionel ovn
Kaffemaskine
elkedel
håndmixer
Almindeligt køkkenværktøj samt gryder og pander
Porcelæn til 50 personer
Glas til 50 personer – øl, snaps, rød, hvid, hedvin, champagne
Bestik til 50 personer
Diverse skåle, fade, glaskander mm

FEJL og MANGLER

Vi har ikke altid mulighed for at tjekke beholdningerne mellem de enkelte udlejninger og lejeren bedes derfor oplyses om eventuelle skader og mangler. Kom også gerne med gode forslag til forbedringer.
Vi er meget afhængige af at den enkelte lejer efterlader faciliteterne i samme stand, som det blev modtaget. Eventuelle ødelagte ting, glas, service eller inventar bedes oplyst. Der er fastsat erstatningspris for nogle dele, andre dele erstattes efter aftale.

LEJEMÅLET ER OVERSTÅET OG FACILITERENE FORLADES

Vi er meget afhængige af at den enkelte lejer efterlader faciliteterne i samme stand, som det blev modtaget. Eventuelle ødelagte ting, glas, service eller inventar bedes oplyst. Der er fastsat erstatningspris for nogle dele, andre dele erstattes efter aftale.

RENGØRINGSCHECKLISTE, KØKKEN

Komfurer og ovne rengøres, luk for gassen på gasflasken
Kaffemaskine slukkes og rengøres
Fryser og køleskabe tømmes
Service m.m. skal være rengjort og stillet på plads. Tjek venligst af glassene er helt rene.
Opvaskemaskine …
Borde og vaske rengøres. Stoleopstilling sættes som angivet på gældende bord og stoleplan (jf. tegning). Luk vinduer og døre
Husk at sortere affald og tømme affaldsbeholdere – store affaldsbeholdere findes ved bagindgangen
Fjern jeres flasker – der er container på Starupvej ved åen
Gulvet fejes/støvsuges grundigt, gulvet vaskes

RENGØRINGSLISTE, RESTEN AF FACILITETERNE

Borde vaske grundigt af og stilles på plads
Stole sættes op under bordene og overskydende stilles på plads
Gulve støvsuges og vaskes
Toiletter og håndvaske rengøres
Alle vinduer lukkes
Halgulvet fejes – husk at tørre op og vaske hvis der er spildt – også på publikumspladserne
Alle anvendte rekvisitter stilles på plads

PRISER FOR ØDELAGT INVENTAR

Enheder                                 pris pr styk, DKK
Glas                                                         15,00
Tallerken                                                  25,00
Fade                                                         40,00
Glasskåle                                                 40,00
Vaser                                                       30,00
Andet ødelagt, erstatningspris aftales, evt. forsikringsspørgsmål

Såfremt der ikke er gennemført tilstrækkelig rengøring, vil der blive fremsendt ekstra regning med timepris på 350 kr. plus moms

 

Share this Page